send link to app

Games Onderwijs Educatief Gezin
Developer: Wai Chin Ng
Gratis

Leren alfabet in één app. Dit spel is een combinatie van alfabet flash cards, phonics en letter tracing. Het helpt kinderen om het alfabet gemakkelijker en plezier te leren.

Kinderen zijn dol op het spelen alfabet games! Deze kinderen spelletjes zijn een goede manier voor kinderen om te leren over alfabetische volgorde. Jongere kinderen kunnen werken op de brief erkenning door het spelen van deze coole game. Oudere kinderen kunnen werken aan het vertellen van het verschil tussen klinkers en medeklinkers. Kinderen van alle leeftijd kan worstelen met alphabetizing, dus dit is een geweldige app voor hen om te oefenen.

. Ze kunnen leren alfabet flash cards, phonics en brief traceren in één app leren van het alfabet kan leuk zijn, en het onderwijzen van het alfabet is nog nooit zo eenvoudig geweest en deze games zijn niet alleen voor degenen die het leren van Engels als eerste taal ;. ESL (Engels als Tweede Taal) lerenden kunnen profiteren, ook!

Wanneer kinderen het alfabet onder de knie hebben, kunnen ze doorstromen naar spelling spellen, wortel woorden spellen, en zelfs werken aan het leren betere woordenschat en schrijfvaardigheid. Learning taal kunsten kan zo veel makkelijker als studenten hebben interessante, leuke manieren van leren. Kinderen uit kleuterschool of kleuterschool kunnen hun kwaliteiten te verbeteren en beter doen op school met een aantal na school praktijk. Het beste van alles, zijn de kinderen plezier hebben tijdens het leren!